آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

اولین 13 بدر

1392/1/20 0:47
نویسنده : مامان بهارک
2,970 بازدید
اشتراک گذاری

 13 مون هم به سلامتی بدر شد

البته با آفتاب سوختگی فراوان......

اولش که رسیدیم خواب بودم و مامان خیر سرش گذاشت من حمام آفتاب بگیرم

کباب 13 بدر

سه چرخه سواری زیر آفتاب سوزان

بکشید کنار خاکی نشید

آخی..... به شما فقط پوست هندونه رسید؟؟؟

وااااااااااااای پسرم از دست رفت

چه کیفی هم میکنه پدر سوختهزبان

کم کم علائم سوختگی رو لپها ظاهر شد

با خوردن آش دوغ، 13 مون کامل بدر شد، ولی تازه معلوم شد چه بلایی سرم اومده. "لبو شدم رفت!"

یک عدد آردای بریان

این هم فرداش که آثار سوختگی پا برجاست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مریم مامان ارشیا
20 فروردین 92 1:14
ای جونم هزار ماشالا چقدر بزرگ شده این مرد کوچولو. خدا نگه دارش باشه. یادش بخیر انگار همین دیروز بود جفتمون حامله بودیم
الهه
20 فروردین 92 1:57
الهی مامان جون برای پسر سفید مفیدش کرم ضد آفتاب میزنه این بار که اینطور نشه ایشالله وای مردم از عسکهای "پسرم از دست رفت" فکر کنم کمی احساس مادر شوهر ها رو درک کنیم دیگه کم کم! چه ژست عشقولانه ای هم گرفته آردا!!!! عزیزم، ایشالله همیشه شاد و خوش و سلامت باشه
مرجان مامان آران
20 فروردین 92 10:02
واییییییییییییییی خدااااا چه عکساییییی رسیدن بخیر عزیزمممم اون عکسی دختره داره بوسش میکنه خیلی عسلههههههههههه با اینیکه لپاش سوخته خدااااااا قربونت برم ناناز
فيروزه
20 فروردین 92 10:02
آردا جونم سوخته و نسوخته و بريان و خندان و گريانت رو من فدا بشم عزيزممممممممممم
مرضیه مامان آنیتا
21 فروردین 92 9:10
سلام دوست عزیز. با افتخار لینک شدید.به وب آنیتای ما هم سر بزنید. فکر کنم آردا با انیشتین یه فامیلی دور داره بخاطر مدل موهاش می گم ها! ماشا الله هم باهوشه هم نازه
مامان زینب خانوم
22 فروردین 92 13:03
عزیزم سال نوتون مبارک... فکر کنم حسابی بهش خوش گذشته بخصوص تو این عکس که چپه شده...
راحله
22 فروردین 92 19:01
عزیز دلممممممممم چقدر دلم واسه این گل پسر تنگ شده بود....عکسای سیزده بدر عااالی بود مخصوصا اونجا که گل پسر از دست رفت
مهسا(مامان هستی)
23 فروردین 92 2:53
واااااااااااای عزیزم چه عکسااااااااااااااای خوشگلی سال نو مبااااااااااااارک الهیییییی اردای آفتاب سوخته هم خوشگلهههه
مامان پینار
23 فروردین 92 18:51
وای وای بهارک چه هم خوشش میاد ولی از الان داری مادر شوهر بازی در میاری ها حسادت میکنی.
مامان بردیا قلقلی
25 فروردین 92 8:27
سلام عزیزم.زحمتی نیس همه فایلاش امادس فقط اسمشو برات عوض میکنم. فقط بگو سایزی که مبخواهی.تو هر برگ چند تا هپی جا شه.من تو هر برگ شش تا چاپ کرده بودم.البته برای من کوچک بود. دو تا هم خوبه. هر چند تا می خوای بفرس ت.بگو کجا برات بذارم. عدد یک هم دو مدل دارم. فقط من نتم خیلی خوب نیس فردا برم خونه مامانمینا برات مبفرستم. بعد اگه میشه هر چب میخای بگو.. برگ یادگاری نوش جان دور قاشق کلاه هپی ریسه مثلثی دور نی .... اگه تولد پسرمو دیذی چیز دیگه هم خواستی بگو. فقط کارت دعوت ندارم..اونم اگه خواستی برات درست مبکنم چند تا نمونه دارم.. حاله اصلا هم برای ما زحمتی نداره...
شقایق
25 فروردین 92 11:11
پسرت خیلی نازه ماشالله..خدا حفظش کنه
مامان بردیا قلقلی
26 فروردین 92 10:23
سلام عزیزم. من درست کردم برات .تا بعد ار ظهر اپ میکنم. توی همون صفحه تو نینی سایت میزارم. چند تا از عکسای پسرتم برداشتم کار کردم.
مامان بردیا قلقلی
26 فروردین 92 12:58
عزیزم برات اپ کردم.فقط پرینت میخواد http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=421702&PageNumber=3
مرجان مامان آران
29 فروردین 92 1:40
حال كردي چه زود اومدممممممم گذاشتم خصوصي
درنا(مامان محمد رهام)
30 فروردین 92 2:18
واى جيگر اين اردا بريونى بخورم که اىنقدر بانمک وشلوغ شده ببوسش بجاى من بهارک جان خودت هم خىلى بامزه مىنوىسى
احسانه
31 فروردین 92 12:11
يعنى من اين اردا رو ميخورم انقدر عسله. بهارک جون پسرمون خوشگله رو هوا ميبرنش. دختراى اين دوره زمونه ان ديگه!
مامانی درسا
1 اردیبهشت 92 2:45
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله که در پناه حق همیشه سلامت و شاد باشی
مینا مامی امیرعلی
1 اردیبهشت 92 6:03
ای جونم پوستشو ببین چیجوری سوخته پسملی خدا حفظش کنه بهارک ببوسش
مینا مامی امیرعلی
1 اردیبهشت 92 6:05
راستی عزیزم تولدت مبارک ایشالله که تولد 120 سالگیت گلم بهارک جون ایشالله که دومادش کنی
مامان حسین جون
1 اردیبهشت 92 8:28
```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________} ♫ ♪ ♫تولد تولد تولدت مبارك♫ ♪ ♫
لاله
1 اردیبهشت 92 11:23
عزیزم تولدت مبارک ایشالا زیر سایه مامان و بابا 120 ساله شی
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
1 اردیبهشت 92 15:21
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد120 سالگیت عزیزم
طاهره
1 اردیبهشت 92 16:49
عزيزم تولدت مباركازطرف من و محمد طاها و مهدي
الهه
2 اردیبهشت 92 1:00
تولد آردای عزیز مبارک با آرزوی سلامتی و شادی
مرجان مامان آران
2 اردیبهشت 92 19:22
تولدت مبارككككككككككككك قربونت برممممممممم