آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

تولد زنبوری یکسالگی آردا

1392/2/5 3:05
نویسنده : مامان بهارک
4,252 بازدید
اشتراک گذاری

تولد یکسالگی آردا، یکشنبه شب 92/2/1 با تم زنبوری برگزار شد. مهمانها: خانواده های دایی بابک، عمه اعظم، عمه سپیده، عمو پیوند و عمو سهند بودند.

 

اینها عکسهای روز قبل هستند، پرو لباس و آماده کردن عکس برای تم

و اما....... روز مهمونی آردا و دوستانش از چپ به راست: هلیا، آردا، نیلیا، آرینا

ویزززززززززززززز

آها آها........ بیا وسط

حالا قر... قر... قر

یه خورده هم دستکاری تزئینات

حمله به کیک

چه جوری ناخنک بزنم کسی نبینه؟!!!

واااااااااااااای چرا همه دارند دست میزنن و شکلک درمیارن؟؟!!!

در حال فوت کردن شمع

بعد از بدرقه مهمانهای رسمی

 

پذیرایی زنبوری

 

کیک

میز شام

تزئینات

گیفت مهمانهای کوچولو

برگه یادگاری

گیفت مهمانها

این هم از کادوهای غیر نقدی، نقد ها تو عکس نیستنچشمک

 

از کسانی که تو جشن تولدم شرکت کردند متشکرم

روی عزیزانی رو که به خاطر دوری راه و مسائل دیگه نتونستند بیایند رو میبوسم

از دوستانی که به خاطر کوچکی منزلمون نتونستیم پذیرایی کنیم معذرت میخوام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

طاهره مامان مهدي جون و محمد طاها
5 اردیبهشت 92 7:09
عزززززززززززززيزم تولدت مبببببببببببببارك انشاءالله 120ساله شي
طاهره مامان مهدي جون و محمد طاها
5 اردیبهشت 92 7:44
عزيزم تولدت مبارك من ومهدي عاشقتيم الهي 120ساله شي
مامان پینار
5 اردیبهشت 92 11:45
مامانی دستت درد نکنه . معلومه خیلی زحمت کشیدین. خیلی خوشگل شده. زنبور کوچولو ایشالله همیشه زیر سایه پدر و مادر باشی .
فیروزه
5 اردیبهشت 92 13:04
تولد آقای زنبور مبارکه.در کنار مامان و بابا 120 سالگیت رو جشن بگیری خوشگلم
سعیده ، مامان هومان
5 اردیبهشت 92 13:43
آردای شیرین و ناز دونه تولدت مبااااااااااک مامان آردا چه تفاهمی منم در نظر دارم برای هومان تولد زنبوری برگزار کنم.. زنبور کوچولوی خوشگل ایشااله 120 بشی زیر سایه ی مامان و بابای عزیزت بهارک جون همه چیز خیلی زیبا و با سلیقه بود ، آفرین به شما مامان با ذوق و هنرمند
مهسا(مامان هستی)
5 اردیبهشت 92 17:06
عزیییییییییییییییییییییییییزم تولدت مباااارک ایشالا تولد 120 سالگییییت به به همه چیییییییی عالی بود خسته نباشیییییییی عزیزم
مریم مامان ارشیا
5 اردیبهشت 92 18:03
آردا کوچولو تولدت مبارک عزیزززززززززم چقدر زمان زود میگذره انگار همین دیروز بود که مامانت عکسای سیسمونیتو گذاشت ما دیدیم و جشن اینترنتی برات گرفتیم وای اون شب چقدر خوش گذشت یادش بخیر. ایشالا صد و بیست ساله بشی گل پسر. راستی لباستم خیلی بامزه بود ایشالا لباس دامادیتو ببینیم.
مامان مبین
5 اردیبهشت 92 18:09
من عاشققققققققققق اردا هستم عزیزم تولدت مبارک
مامان مبین
5 اردیبهشت 92 18:19
من عاشققققققققققق اردا هستم عزیزم تولدت مبارک
صبا مامان هومان
5 اردیبهشت 92 19:49
الهی خاله قربونت بشه اردا عسلی ایشالا دومادیتو ببینم عسل من عاشقتمممممممممممممممممممم
مامان زینب خانوم
5 اردیبهشت 92 20:59
خیلی عالی بود خسته نباشی بهارک جون انشلا تا 120 سال براش تولد بگیری چقدر لباسش قشنگ بود...
مرضیه مامان آنیتا
5 اردیبهشت 92 22:42
مبارکا باشه. امیدوارم سالیان دراز در کنارهم باشید.جای آنیتا هم خالی که واستون قر می داد!عاشق جشن تولده دخترم. به وبلاگ ماهم سربزنید دوست خوبم.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 اردیبهشت 92 1:24
سلام خانمی. تولد اردا عزیز مبارک. دوست داشتید راست کلیک قفل رو بردارید تا بنام خودتون ثبت کنم
مامان ثمین
8 اردیبهشت 92 17:53
عزیزم تولدت مبارک قبلا میومدم پیشتون اما متاسفانه آدرس وب گم کردم حالا خوشحالم که پیشتونم بیاین پیشم ممنون
مرجان مامان آران
9 اردیبهشت 92 1:10
عزيز دلمممم قربون شيرين كاريات بازم تولدت مبارككككككك ايشالا 120 سالگيت عشقممممممم خيلي خوشگل و عالي بود همه چيييز خسته نباشي
مامان پارسا
13 اردیبهشت 92 16:21
تولدت مبارک عزیزم . چه پسر بانمکی ماشالا خیلی قیافت به دلم نشست. پس با افتخار لینکت می کنم .
مامان کاوه
16 اردیبهشت 92 19:46
مبارکه ماشالا چه زود گذشت
پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 16:07
_ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___ تولدت مبارک با تاخیرررررررررررررررررررررررره ببخشید
الهه
21 خرداد 92 1:01
تولدت مبارک آردا جون من همون موقع برات پیام گذاشتم خاله به فدات، نمیدونم چرا نیومده انگار ولی حسابی به یادت بودم و یادم بود امشب تولد چه گل پسریه، خدا مامان گل و با سلیقه ات رو برات حفظ کنه و انشالله بزرگ شدی حسابی قدرش رو بدونی که همتا نداره
مامان نقطه
17 تیر 92 2:48
جانم چه زنبور کوچولوی شیرین و خوردنی خدا نگهش داره دست مامان گل و با سلیقه هم درد نکنه بابت این تولد قشنگ
الهام مامان مهربد
29 شهریور 92 12:14
سلام عزیزم تولد گل پسرت مبارک همه چیز عالی بود میتونم بپرسم لباس رو از کجا خریدین و ایا فروشی هم هست


لباس رو از یک مزون اینترنتی خریدم
متاسفانه فروشی نیست و برای یادگاری نگهش داشتم
امیدوارم بتونید پیدا کنید