آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

نوروز 92

1392/1/20 0:46
نویسنده : مامان بهارک
2,286 بازدید
اشتراک گذاری

شما یادتون نمیاد، قدیما موضوع انشاء فردای 13 بدر این بود: تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟ حالا من میخوام بگم:

روز اول عید 11 ماهه شدم و دیگه حرفه ای میدوم و توپ بازی میکنم و شوت میزنم هواااااااایی

اینجا کمی قبل از تحویل سال هست من در حال دستبرد زدن به هفت سین!

یه عالمه دیگه عکس دارم.......

نی نی اون تو رفتی چیکار؟ بیا بیرون بازی کنیم

حملــــــــــــــــــــــه

تا من لباس بپوشم هفت سین رفت طبقه بالا!!! فکر کردین دستم بهش نمیرسه آخه؟؟؟

دالللللللللللللللللی .... بچه ای که از دیوار راست بالا میره ندیدین؟ بفرمایید، همینجاست!

این یکی از کارهای هر روز من در تعطیلات  بود، توپ بازی اون هم سر ظهر!

از آب گل آلود ماهی گرفتن یعنی همین. تا اینها کشتی میگیرن من عینک آتیلا رو کش برم!

عید هم به شکلات و شیرینی قشنگه خوووووووو

عکس خوشگل در طبیعت زیبای "بند" ارومیه

اولین بستنی خوری در هوای آزاد

این هم از اوقات فراغت ما

و یکی دیگه از تفریحات من

امشب که مست مستم... امشب که لول لولم... از من نپرس کی هستم

هندونه و دیگر هیچ!

هزار بار رفتم پارک

خیلی کیفور شدم... اما امان از این دنیای پلاستیکی که موها رو برق گرفته!

چرخ و فلک مشتی مندلی

آردا جونم گلدسته..... میون گلها نشسته

وقتی گلها وا میشن..... آردا جونم شاد میشه

آردا به همراه دخترهای ناز دایی بابک : هلیا و نیلیا

آردا و گل پسرهای دایی سیامک : آتیلا و آرتام

چقدر عکس آخه؟؟؟ اشکم رو درآوردین آخرش... اه اه

فقط یکی دیگه...... یه عکس ورزشکاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سعیده ، مامان هومان
20 فروردین 92 1:01
سلام به شما مامان با احساس و با ذوق نوروزتان پیروز، من مدتهاست که شبها بعد خوابیدن هومانم به وبلاگ آردا نازنین سر می زنم و کلی قربون صدقه اش میرم ، هزار ماشاله پسر شما هم شیرینه و هم نخبه، امیدوارم زیز سایه ی شما و پدرش به متعالی ترین درجات برسه. پسر من یک ماه از آردا کوچیکتره منم قصد داشتم براش وبلاگ درست کنم که متاسفانه به خاطر بیماری نتونستم اما صفحه ی توی فیس بوک داره : Hoomaan Mirhassani که خیلی هم فعال نیستم ، خیلی وقتا از کارای شما برای هومان ایده میگیرم .آردا رو دوست دارم و برای شما هم آرزوی بهترینها رو دارم
الهه
20 فروردین 92 1:54
عید آردا جون مبارک جقدر هم که با فک و فامیلاش بهش خوش گذشته ماشالله! همیشه به شادی و خوشی و دور همی باشید انشالله
مرجان مامان آران
20 فروردین 92 10:03
هزار ماشالا چقدر شیطون شده راهم که میرههههههه عزیزممممم خوش باشید
فيروزه
20 فروردین 92 10:04
11 ماهه شدنت و سال نو مبارك.منم اميدوارم فقط با آدمهاي خوب مواجه باشي در تمام طول عمرت كه اين آدمها از همه چيز در زندگي بهتر هستند.اميدوارم هميشه شادي برات بباره ؛ مثل بارونهاي بهاري
راحله
22 فروردین 92 19:06
ینی کل این عکسای خوشکل یه طرف....اون عکس آخر یه طرفخیلی نانازهمعلومه به اردا جونم حسابی خوش گذشته...الهی شکر
مامان پینار
23 فروردین 92 18:49
خیلی عکسهای خوشگلی شدن بهارک جون دستت درد نکنه.خیلی لذت برم. ماشالله به گل پسر.