آرداآردا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

تولد سوم

1394/3/10 3:6
نویسنده : مامان بهارک
2,091 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره 3 ساله شدی، از حالا به بعد انتظار بیشتری ازت داریم، فکر میکنم دیگه میتونی روی رفتار و گفتارت کنترل داشته باشی، بهتر میتونی احساساتت رو کنترل کنی، خوب بلدی بازی کنی، حتی بلدی تنهاییهات رو پرکنی.

عاشق ابراز احساسات قشنگت هستم، وقتی میگی "مامان خیلی دوستت دارم" یا وقتی میگی "چوخ ایستیرم سنی" دیوونه میشم ، با خودم فکر میکنم آیا لذتی بالاتر از این میتونه باشه؟

البته خودت هم میگی که : من نجه دلّه اولموشام هااااا

و اما جشن تولد:

امسال قصد داشتم برات یه تولد توووووپ بگیرم ، چون تو ارومیه ایم و همه هستند ... ولی به خاطر فوت مادربزرگ مامان نشد

مجبور شدم یه کیک و چند تا زلم زیمبو بگیرم تا تو مهد کودک جشن مختصری گرفته بشه

اصلا فکر نمیکردم انقدر لذت ببری و متوجه امورات اطراف باشی

چنان از ته دل میخندیدی و میرقصیدی دلم میخواست هر روز برات تولد بگیرم

 

 

بقیه مسائل رو با عکس توضیح میدم

 

کیک ببعی به انتخاب آردا ، مثلا کارتون shawn the sheep  هست

این هم مهمونهای تولدمون، سدنا و طاها

آردا در مذاکرات  5+1

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سعیده
6 مرداد 94 1:22
مبارک باشه ، گل پسر ، شاه شاهان همیشه لبت خندون و دلت شاد بهارک حون عکس خودت هم خیلی قشنگه
elnaz
8 مرداد 94 19:48
ماشالله به اردا جون بزرگتر از 3سال میخوره بهش.قد و وزنش چند بهارک جون؟
مامان بهارک
پاسخ
ممنون عزیزم قدش 98 و وزنش 15 هست
elnaz
8 مرداد 94 19:50
بهارک جون شما خودتون شاغلین؟ راضی هستین که اردا رو مهد گزاشتین؟ چند ساعت در روز میره؟ممنون
مامان بهارک
پاسخ
شاغل نیستم ولی آردا تو خونه حوصلش سرمیره 3-4 ساعت در روز تو مهد هست