آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

آردای شیطون بلا

1391/9/16 22:16
نویسنده : مامان بهارک
1,916 بازدید
اشتراک گذاری

آردا حسابی شیطون شده. بعد از 6 ماهگی کلی مهارت کسب کرده و الان هم در تلاشه که مامانش رو لاغر کنه.

این عکس معروف فیس بوکی آرداست

ببینید چیکارها میکنه.......

آردا ! داری چیکار میکنی؟؟

هوررررررررا ! ببین چی پیدا کردم... مامان! بیا ببرمت خرید

این هم که سند ماشین! بریم بزنم به نامت، حالشو ببری

زندگیمون رو به هم ریختی داری می خندی؟؟؟

من نبودم، دستم بود تقصر آستینم بود!

جزوه های بابا خوردن داره آخه؟؟؟

کی گفته من شیطونم؟ ببینید چه مودب نشستم... هی حرف درمیارین واسه آدم

حوصلم سر رفت! نمیشه امروز من برم جای بابا مریض هاش رو ببینم؟؟؟

این سیب چرا ترشه حالا؟؟؟؟؟؟

عجب زندگیی شده... مامان بذار برم شیطونیمو بکنم خووووووووووو

یه حریم خصوصی هم نداریم از دست شما و دوربین تون

آردا کمدت رو چرا خالی میکنی حالا؟؟؟

نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه! باز هم دستگیر شدم

این ماشین فکستنی چیه آخه شما دارید، اصلا خوش فرمون نیست.

مامان اون فلاش رو خاموش کن چشمم دراومد... نمیذاری رانندگی بکنم.

چند تا مدل مانکنی:

این لباس رو مامان بزرگ برام بافته، دستش درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله فیروزه
17 آذر 91 21:38
عکسات یکی از یکی خوشگلتره عزیزممممممممممممم میخورمت خوشگلمممممممممممممم
مرجان مامان آران
18 آذر 91 2:18
وای خداااااااااااااااااااااااااا خیلی عسله هزار ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اران من که تنبلهههههههه راه نمیره که خیلی نازی خوشگلمممممممممممم
مامان پینار
18 آذر 91 12:50
بهارک جان دیگه کارت در اومد . فکر کنم به زودی حسابی لاغر میشی از دست ارادشیطون و خوشمزه.
الهه
24 دی 91 11:31
خانم من موندم تا الان چطوری صبر داشتین این بچه رو نخوردین؟! قورتش ندادین این عسل رو! ماهه ماه! خدا حفظش کنه
سمانه (مامان آرشام)
25 دی 91 14:13
بهارکی تنبل شدیا پس کو عکس های جدید دلمون تنگید خانومی
مامان امیرمهدی
3 شهریور 92 16:58
مامان بهارک خیلی عکسای نازی بود.خیلی خوشم اومد.ایشالا گل پسرت 120 ساله شه