آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

خلاقیت 1

1391/9/16 22:31
نویسنده : مامان بهارک
2,097 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تو 7.5 ماهگی آردا بزرگترین خلاقیتش تا امروز رو نشون داد

تغییر کاربری وسایل خودش یه خلاقیت هست مگه نه؟!

 

حالا شما فکر میکنید آردا چطوری رفته اینجا؟

بقیه عکسها رو ببینید تا متوجه بشید...

این یه وسیله ست به اسم واکر که اصولا قراره آردا با کمکش راه بره. اما........

ببینید آردا بعد از اینکه کنار میز پارکش کرد چیکارا کرد:

اما قبل از اینکه قضیه خطرناک بشه مامان لیوان و قندان رو از روی میز برداشت! آرداااااا دیر رسیدیابرو

بدین ترتیب واکر تغییر کاربری داد و شد نردبان!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان زینب خانوم
17 آذر 91 10:32
وای خدا این آردا خیلی تند تند داره بزرگ میشه معلومه خیلیم باهوشه مامانش براش صدقه بده چشم نخوره وروجک
راحله
17 آذر 91 11:13
وااااااااااااااااااای اردای وروجک چطوری اینکارو کردی بلا قربونت بشم من با این شیطنت هات فک کنم مامانی صبح تا شب باید بالای سرت بایسته و مراقبت باشه
یاسی
17 آذر 91 19:46
الهی من جیگر تو رو برم مو مخملی ...شیطون خوشمزه ..بوس بوس
فرشته
17 آذر 91 20:48
وای چه عکسای نازی مامانی تو سیسمونی اراد جان من لباس طرح هندونه دیدم میشه بگید از کجا خریدید؟
خاله فیروزه
17 آذر 91 21:37
وای عزیزمممممممممممممممم...هر وقت وبلاگت رو مبنبم کلی انرژی میگیرم و هی میگم ماشاالله...چشم نخوری ایشاالله
شرر
18 آذر 91 1:39
عجب خلاقیتی آفرین خوشمان آمد
مرجان مامان آران
18 آذر 91 2:15
عزیز دلمممممممممممممممممم چقدر تو بانمکی اخهههههههههههه ماشالا بهت بیاد خوشگلم
مامان رقیه
18 آذر 91 12:11
سلام ماشاالله قربونش بشم رقیه هم از اینکارار میکنه خیلی خوبه باعکس یادگاری نگه داریم مامان خوبی هستی من ممان بدیم
مامان پینار
18 آذر 91 12:53
ماشاالله باهوشه پسرمون. مامانش براش اسپنددود کن حتما.
مانیتا مامان مهکامه
19 آذر 91 16:41
آردا جون ناز باهوش الهی همیشه سالم و سلامت باشی پسری چقدر تو دوست داشتنی هستی
دنیا
19 آذر 91 17:26
بهارک جون هزار ماششالله به پسر گل خوردنیت. من همیشه میام وبلاک پسر گل و میبینم و کلی روحیه میگیریم هروقت نین نی دارشم دوست دارم یه نینی بامزه مثل آردای شما بشه برا همین همش میام آردا رو نگاه می کنم .
mona
22 آذر 91 9:17
هزار آفرین به این ووروجک دوستداشتنی.
فرشته
24 آذر 91 15:33
مامانی چرا نگفتی لباس هندونه ای از کجا تهیه کنم اخه یلدا نزدیکه


عزیزم این لباس هندوانه مارکش آشور هست. تو مغازه هایی که لباسهای آشور رو داشته باشند میتونی پیدا کنی. اگه اشتباه نکنم، من از بهار خریدم، یکی از مغازه های روبروی پارکینگ
ninipics
24 آذر 91 17:38
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... اردا جون خللاق ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
فرشته
25 آذر 91 11:04
مرسی. مرسی که جواب دادید
مرجان مامان آران
4 دی 91 13:00
با تاخیر یلداتون مبارکککککککککککککک مامانی عکس جدید نمیزاریییییییییی
بهاره مامان ونداد
4 دی 91 16:27
نینی فضولی تو چه قدر بامزه ای کوچولو اگه دوست داشتی وب ونداد رو ببین ولینک کن من با اجازه لینک کردم
بهاره مامان ونداد
18 دی 91 17:22
چه پسر نازی دارید عاشق اسمش شدم اگه دوست داشتید به وب وندادمن هم بیاید از تبادل لینک خوشحال میشم
سارا(مامان امیر پرهام)
25 دی 91 11:02
سلام بهارک جان چقدر زود بزرگ میشن نینی ها قدر این زمان را ببر که خیلی زود میگذره
مامان محمد امين
11 اسفند 91 2:16
عزيزم چقده نازي آخه تووووووو...وروجك شيطون بلا ماماني با اجازه لينكتون كردم...سري هم به ما بزنيد