آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

آردا و نمایشگاه کودک

1391/12/7 0:19
نویسنده : مامان بهارک
1,721 بازدید
اشتراک گذاری

آردا 10 ماه و 3 روزه بود که برای دومین بار به نمایشگاه کودک رفت اما اینبار 115 مرتبه شیطونتر و کاملا واقف به اوضاع و اطراف!

دیدی نذاشتم رنگیم کنه..... آخه مگه من موشم؟؟؟ یا که خرگوشم؟؟؟

کی از همه خوشگلتره.... من! من! من! من!

مغز متفکر.... همه برید کنار!

ولمون کنید این بچه بازیها چیه! من میخوام برگردم سر میز کارم....

ببخشید... شما؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

این که باب خودمونه..........

مامان و عشق مامان

آردا و بابا و باب اسفنجی

باز هم آردا و استخر توپ!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهه
7 اسفند 91 3:01
الهی! من که رسما عاشق این پسر شما هستم! ماشالله باشه به شما خاله جان! قربون اون قیافه و کارات بشم! خدا الهی حفظش کنه براتون
مامان پینار
7 اسفند 91 12:36
خوش میگذره اردا خان؟ راستی توپو که دراز کرده با دستش مثل پینار میگه د' ؟؟؟
مانیتا مامان مهکامه
7 اسفند 91 17:04
قربون پسر ناز برم من ماشاا... خیلی بزرگ شده. مامانی دستت درد نکنه که عکسای پسری رو برا ما هم میزاری.چون ما هم دلمون براش کلی تنگ میشه
مهسا(مامان هستی)
7 اسفند 91 20:02
ایییییییییی جوووونم عزیییییزم ماشالااا به این گل پسر
مهسا مامان صدرا جونی
8 اسفند 91 12:57
فدای نگاهات خاله جون.خیلی نازی هزار ماشالله. مخصوصا نگاهاش که غوغا میکنه از شیطنت
مرجان مامان آران
8 اسفند 91 14:14
ای جانمممممممم فداش بشم من عاشقشمممممممممممممممممم هزار ماشالااااااااااااااااااااااا راه میره و زبل شده اران تنبل کپلم من تازه داره وایمیسه خوب کردی رفتینا خوش باشید بهارک جون الته چون راهم میره خوب بود اران باید بغل میبود یا تو کالسکه
خاله فيروزه
9 اسفند 91 11:59
ماشاالله به آردا خان...عزيزم هروز نازتر از ديروز ميشه
راحله
9 اسفند 91 18:57
ای جااااااااااااااااانعاششششششقتم
مامان زینب خانوم
12 اسفند 91 21:16
عزیزم... خوش بگذره چه جای خوبی بردتت مامان...ما که از این جاها نداریم