آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

اسباب بازیهای آردا در 10 ماهگی

1391/12/19 1:47
نویسنده : مامان بهارک
2,892 بازدید
اشتراک گذاری

اینها چند تا از اسباب بازیهای مورد علاقه آردا هستند که خیلی باهاشون بازی میکنه.

باز هم عکس هست...

این استوانه هوش هست که آردا از همون روز اول که براش گرفتیم تونست اجسام رو به هر نحوی داخلش بنداره... البته چند بار هم که اشتباه کنه، آخرش خودش پیدا میکنه راهش رو

تلاش برای چیدن مکعبهای رنگی روی هم! البته از 6 ماهگی عاشق این مکعبهاست و با به هم کوبیدن، پرت کردن، انداختنشون داخل ظرفها و ... انواع بازیها رو باهاشون انجام داده!

لگوها رو هم با روش خودش میچینه!

این هم یکی از کاربردهای آجرکها نیشخند

تو چیدن این حلقه ها روی میله انقدر حرفه ای شده که قرمز رو که از همه بزرگتر هست از دور پرت میکنه!!!!!

این هم آخری که به ترتیب از بزرگ به کوچیک چیده شدن!

آفرین به من که این همه کار خوب بلدم تشویق دست دست دست

و حالااااااااااااا یک کم هم خرابکاری و شیطونی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان مامان آران
20 اسفند 91 2:00
قربون اردا خوشگلم که انقدر ماشالاااا باهوشهههه
مامان پینار
20 اسفند 91 11:48
آفرین به این گل پسر
صبا مامان هومان
21 اسفند 91 12:51
عزیز دلم الهی قربونت بشم اردای نازم بهارک جون تا حالا اردا رو به 6 یا 7 نفر نشون دادم همسرم همینکه دید گفت چه جالب چقدر شبیه هومانه مامانمم میگه خواهرامم گفتن فکر کنم ما با هم فامیله دوریم خخخخخخخخخخخخخخ عاششششششققققققققققق اردام اینقدر دوسش دارم که نگو
nasema
23 اسفند 91 15:36
سلام دوست عزیز اگه دلت یک تقویم خوشمل فقط با 2000هزار تومان میخواد سری ب من بزن ضرر نداره بهترین و موندگارترین عیدی واسه گل ناز شما باهر عکس و تم دلخواه خود منتظر حضور گرمت هستم
مهسا(مامان هستی)
23 اسفند 91 16:53
آفریییییییییییییین به این پسر باهووووووووووووووووش