آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

چند روزی در ارومیه

1391/10/26 17:16
نویسنده : مامان بهارک
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

آردا 20 روز خونه مامان بزرگ بود و خونه زندگیشون رو داغون کرد

فضولیها و خرابکاریها هم دیدن دارند!!!!........

بابا بزرگ عمرا بذارم قبل از من به تلفن برسی...... خودم... خودم.... خودم...

من عاشق این سوراخ سنبه های خونه مامان بزرگم

این هم یکی دیگه که اصلا هم خرابکاری نمیکنم

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه! یعنی: پیدام کردی؟؟؟

اصلا هم دوست ندارم راه راست برم! همش از سوراخها رد میشم

آتیلا داری چیکار میکنی؟؟ مشق مینویسی؟

بذار من هم مشق بنویسم خووووووو، فقط یه خط... یه خط.... لطـــــــــــــــفا

دادش یه قلیون چاق کن برامون، نان روغنی تون که حرف نداشت!

یاالله........ می خوام بلند شم

الوووووو.... بابا..... ما چند روز دیگه میایم

آردا دنبال چی میگردی؟

دنبال اینها بودم، کاری به کار شما ندارم که... ای بابا

باز هم سیــــــــــــــــــــــــم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این هم یه نوع بازیه احتمالا... شاید.... ممکنه.... ما که روشن نیستیم هنوز

این مزه چقدر آشناست؟!! آهان! این همون چوب شوره که وقتی من تو شکم مامان بودم، همش میخورد!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پینار
27 دی 91 13:05
اشکالی نداره خونه مامان بزرگه دیگه اونجا کسی بهش چیزی نمیگه که مامانی آراد جان هم نهایت استفاده رو کرده خوب
احسانه ( مامان زهرا )
27 دی 91 16:42
آدم خونه مامان بزرگش شیطونی نکنه کجا شیطونی کنه؟! روز به روز خوردنی تر از دیروز. این سری ببینمت حتما میخورمت آردا خان.
نیایش
27 دی 91 18:44
ای جااااااااان پسر شیطون خاله آخه مگه می شه آدم برای مامان بزرگ خودش لوس نکنه؟!!
خاله فیروزه
27 دی 91 21:00
وای آردااااااااااااااااا...به خدا عاشقتم...خیلی دلم واست تنگ شده بود...شیطون رسیدن به خیر...هزار تا بوس
فرشته
29 دی 91 11:28
وای دختر منم خیلی سیم دوس داره متولد 16 اردیبهشت 91 هست فکر کنم سیم خوری خصوصیت اردیبهشتی ها باشه
مرجان مامان آران
30 دی 91 19:02
همیشه به سفر رو خوشی عزیزممممممم ماشالا چه شیطونهههه یهو بعد مدتها اومدی کولاک کردیییییییییییی
راحله
1 بهمن 91 10:35
واییییییییییی عزیزم چه وروجکی شدهکل سیستم خونه رو بهم ریخت عزیز دلم
الهه
7 اسفند 91 3:10
ماشالله به این پسر شیرین و نازنین و دوست داشتنی خیلی عسله ماشالله البته میدونم خیلی هم شیطونه ولی یه مامان صبور و ماه داره مثل کوه محکم خدا برای هم حفظتون کنه
طاهره
20 فروردین 92 1:29
من فكر ميكردم كه فقط واسه من خيلي عزيزي ماشاالله محمد طاهاي منم مثل شما شيرينه عزيزم