آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

روز پدر مبارک

1392/3/3 2:10
نویسنده : مامان بهارک
2,603 بازدید
اشتراک گذاری

آردا جون، باور نمیکنم پدری مهربانتر از پدر تو توی دنیا وجود داشته باشه. پدری که دوش به دوش مادرت ازت مراقبت میکنه و تر و خشکت میکنه. پدری که با اومدنش ذوق میکنی و با حضورش سرشار از شوقی.

بابا رحیم، مرد زندگیمون ، روزت مبارک!

عکسهای آردا و بابا....

 این هم آردا و بابا بزرگ، بابای عزیز و مهربون مامان بهارک. بابا تقی روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

درنا(مامان محمدرهام)
3 خرداد 92 6:28
چه پست قشنگى اىشااله همىىشه سايه تو و همسرت روسر اردا جون باشه
مرجان مامان آران
4 خرداد 92 19:28
روز پدر مباركككككككككككك اشالا هميشه سايشون بالاي سرتون باشه عزيزم
فاطمه 67
5 خرداد 92 14:11
سلام بهارک جون....هزار ماشاالله اردا چه بزرگ شده....انگار همین دیروز بود واسه زایمانتون....من عضو نی نی سایتم عزیزم...منم مامان مردادم اگر خدا بخواد...برام دعاکن گلم
منا (مامان کورش )
5 خرداد 92 17:06
سلام بهارک جون پسر خیلی ناز وزیبایی داری خدا حفظش کن روز پدر تبریک میگم امیدوارم همیشه در کنار هم خرسند وشاد باشید
راحله
6 خرداد 92 10:06
عزیزم چه عکسهای قشنگی روزشون مبارک
مامان پینار
6 خرداد 92 13:07
انشالله همیشه سایشون بالا سر خانواده باشه.
مهسا(مامان هستی)
6 خرداد 92 14:49
آخههههه چهقدر زیبا بووووووود ایشالاااا همیشه سایشون بالای سر شما و پسری باشه روزشون هم مبااارک
مریم
6 خرداد 92 18:51
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد
مامان کاوه
8 خرداد 92 1:32
آخی قدرشو بدون بهارک از این مردا کم پیدا میشه خوشبخت باشید همیشه در ضمن چه پست خوشگلی درست کردی از اول تولدش تا الان
مامان زینب خانوم
12 خرداد 92 17:18
وای چقدر آردا شبیه بابابزرگش نه بهارک جون؟
مامان پارسا
17 خرداد 92 0:21
چرا انقدر دیر به دیر پست میذارین
الهه
21 خرداد 92 1:09
خدا ایشان و همه همسر و پدر های مهربان رو برای خانواده هاشون حفظ کنه، تا همیشه خوشبخت و شاد و سلامت باشید.
الهه
21 خرداد 92 1:14
خانم خصوصی دارید راستی!
مانیتا
25 خرداد 92 11:18
سلام. آردا جونم ایشالا همیشه سالم و خوش باشه. بهارک جون قبلنا عکس های بیشتری از آردا جون میزاشتی.ظاهرا الآن زیاد میری نی نی سایت که برا پسملی وقت نمی مونه!
سرور
27 خرداد 92 11:56
خدا اردا کوچولو رو واستون حفظ کنه . منم یه نی نی توی راهی دارم (دختره)داشتم در مورد تشک نوزاد توی گوگل سرچ میکردم که وبلاگتون رو دیدم .و از مطالبش استفاده کردم...ممنونم....واسم دعا کنید که نه ماه بارداری رو به سلامت بگذرونم ...اخه خیلی حساس شدم و با کمترین حرف دکتر میترسم و فکرای منفی میاد سراغم که نکنه اینجور بشه نکنه ناجور بشه...با دیدن وبلاگتون ارومترم .