آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

نمایشگاه کتاب

1392/2/17 23:02
نویسنده : مامان بهارک
1,269 بازدید
اشتراک گذاری

آردا دیروز رفته بود به نمایشگاه کتاب

 

غرفه کانون پرورش فکری، درحال هنر درکردن

آقا کتاب برای یکسال دارید ، آیااااااااااااا؟

بیا مامان... خودم انتخاب کردم

اینها هم کتابهای خوبی اند یول

ایــــــــــــن همه کتاب، حالا من چطوری انتخاب کنم؟؟؟

بذارید حالا کالسکه ام رو تعمیر کنم بعد بریم

این هم آردا و مامان

به به ..... خاله ستاره! شما کجا، اینجا کجا

این هم از حاشیه نمایشگاه

آردای خسته

آردای خیلی خسته

شام و دسر حسابی بعد از اینهمه گردش

این هم چند تا از کتابهای آردا که از نمایشگاه گرفتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان پارسا
17 اردیبهشت 92 12:49
آفرین به این پسر خوب و علاقمند به کتاب . چه کتابای خوبی هم انتخاب کردین
مامان پینار
17 اردیبهشت 92 16:01
مبارکه کتابهاااااااا . چقدر کتاب. خودت همشو انتخاب کردی عزیزم؟ یا مامانی؟
مامان شهراد
17 اردیبهشت 92 17:57
چه گل پسرییییییییییییی میبوسمت عزیزم
شرر
18 اردیبهشت 92 2:37
سلام به به آردا خان خوشتیپ امیدوارم همیشه خوش باشید اینجوری
سحر
20 اردیبهشت 92 23:13
خدا حفظش کنه عزیزم
مامی ندا
21 اردیبهشت 92 6:51
وای ای جونم ببین اردا خان چقد بزرگ شده ماشالاااااااااااااااااااا وای بهارک چ زود گذشتتتتتتتتتتت باورش برام سختهههههههههه الان اردا راه میرهههههههههههه وای ذوق زده شدممممممممم ببوسششششش یه عالمههههه
مرجان مامان آران
23 اردیبهشت 92 1:52
وايييييييي كه چقدر عسلييييييييي هزار ماشالاااااااااا چه كتاباي خوبي مباركهههههههههه منم ميخوامممممممممم افرين مامان باباي فعالللللللل
درنا(مامان محمدرهام)
23 اردیبهشت 92 18:18
اردا جون بلا چى کتاباى خوبى خريدى
مامان زینب خانوم
23 اردیبهشت 92 22:03
به چه پسر کتاب خون و کتاب دوستی...خوش گذشت وروجک؟
احسانه ( مامان زهرا )
24 اردیبهشت 92 14:00
قربون پسر کتاب خونم برم که رفته نمایشگاه. چه بامزه هم خودش رفته انتخاب میکنه. ببوس گل پسر نازت رو.
وانيازيباترين هديه خدا
26 اردیبهشت 92 13:01
سلام به ما سرنميزنيد
مامان مبین
27 اردیبهشت 92 16:32
اردای جیگر طلا ی شیطون دوست داریم هزارتابه ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان مبین
27 اردیبهشت 92 19:12
با اجازه ما شما رو لینک کردیم
شادی
2 خرداد 92 2:08
سﻻم عزیزم. من با شما از تاپیک آلرژی آشنا هستم. خوشحالم که آردا خوب شده و براتون آرزوی سلامتی دارم. خوشحال میشم به ما هم سر بزنی.
انا (مامان انیسا)
2 خرداد 92 2:28
کوچولوی شیطون دوست داشتنی امیدوارم قدر مامانتو بدونی که انقدر برات وقت میزاره
الهه
21 خرداد 92 1:08
مامان خانوم یعنی آردا مردی شده برای خودش ها! الهی! تیپ و قیافه اش رو ببین!