آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

روز مادر مبارک

1392/2/11 2:23
نویسنده : مامان بهارک
896 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنیم، شکایتی ندارم از اینکه  نمیتونم یک دل سیر بخوابم، از اینکه اجازه ندارم وقتی برای خودم داشته باشم، از اینکه نمیتونم با تمرکز کافی کاری انجام بدم، از اینکه وروجکم همش در حال ریخت و پاش هست، از اینکه خونه ای که نیم ساعت پیش مرتب شده، یهو به میدان جنگ تبدیل میشه، از اینکه یکی مثل سایه همش دنبالمه حتی تو دستشویی و حمام، از اینکه یه موش موشک همش آویزون منه و درخواستهای مکرر داره. فقط میخوام بهت بگم خیلی ممنون که هستی! همین که هستی و اجازه دادی من مادرت باشم کافیه

آردای عزیزم، افتخار میکنم که مادرت هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

خاله جونی
11 اردیبهشت 92 3:00
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
رنگارنگ
12 اردیبهشت 92 8:04
سلام مامان مهربون روزت مبارک
مامان پینار
12 اردیبهشت 92 12:52
روزت مبارک مامان خانومی. انشالله همیشه سایت بالا سر نی نی باشه.
راحله
12 اردیبهشت 92 17:01
روزت مبارک بهارک جونم الهی همیشه در کنار همسر و پسرت خوب و خوش باشین
فیروزه
13 اردیبهشت 92 10:23
روزت مبارک مادر نمونه ، بهارک جون.امیدوارم 120 سال برای آردا مادری کنی
مامان پارسا
13 اردیبهشت 92 16:25
سلام خانمی سیسمونی آردا جون رو تو وبلاگ کودک من دیدم کالسکه خیلی جالب بود می تونم بپرسم چقدر خریدینش ؟ واسه خواهرزادم می خوام .راستی اگه دوست داشتین یه سر به ما بزنید.
زهره مامان بهادر
14 اردیبهشت 92 12:33
عزیزم روزتون مبارک تصویر خوشگلی گذاشتی اگه دوست داشتی به وبلاگهای من هم سر بزن http://dearbahar.blogfa.com/ http://pezeshkkhanevadeoman.blogfa.com/
مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 0:13
قربونت برمممممممممم خوشگلم ایشالا سایت همیشه بالاسرش باشه عزیزم
مامان کاوه
16 اردیبهشت 92 19:44
مرضیه مامان آنیتا
17 اردیبهشت 92 0:34
روز مادر رو بهتون تبیرک می گم امیدوارم همه کوچولوها لذت آغوش گرم مادرشون رو بچشند
الهه
21 خرداد 92 1:08
آخــــــــی! الهی کلی احساساتی شدم چه متن زیبایی...
مرجان
27 تیر 92 17:01
پس اون بینی مبارک به مامانش رفته