آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

ختنه

1391/4/8 23:15
نویسنده : مامان بهارک
3,227 بازدید
اشتراک گذاری

از اول این ماه قرار بود ختنه بشی... اماهی امروز فردا کردیم تا اینکه اون روز رسید... فقط 50 روزه بودی که بردیمت بیمارستان مفید و دکترغروبی به روش جراحی ختنه ات کرد.

این مامان نگران موقعی که تو اتاق عمل بودی

واین هم عزیز دل مامان بعد از جراحی..... (البته با سانسور)

خیلی گریه کردی ... انقدر با التماس تو چشمهای مامان نگاه میکردی که مامان داشت دیوونه میشد، اما... فقط یه جیش! یه جیش درست و حسابی که کردی خوب خوب شدی ... سرحال شدی و تخت خوابیدی.

واما........... پسرم تو این ماه دیگه حسابی زبر و زرنگ شده

با مامانش به زبان آگویی حرف میزنه

این هم دایره کلمات آردا:

آگو

گوووووووووووو

غووووووووو

هــــــــــــه

بوپ

ببببببووو

 

مامانی، حالا که بزرگ شدم کی تو این تختم میخوابم... خیلی راحته میتونم حسابی پهن شم!

این هم یه عکس برای ختنه سروری که نگرفتیم خندهدست کم نگیر... این عکس تو مسابقه عکس نی نی سایت دوم شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سیما
10 تیر 92 20:09
سلام بهارجون
منم باید پسرمو همین روزها ختنه کنم اما من ناراحتیم از مراقبتهای بعدش هست به خصوصی شستشو و لباس پوشیدنش آب برای موضع ختنه اشکالی نداره لطفا تجربه پسر گلت رو برام بنویس
ببوسش عزیزم


عزیزم ما به روش جراحی ختنه کرده بودیم آردا رو
اولش تا 2-3 ساعت خیلی اذیت شد ولی تا اولین جیش رو کرد و بعدش گریه شدید کرد و دیگه گریه نکرد و همه مشکل تا اون لحظه بود. بعد از (یعنی همون روز) اون پوشک بستیم مشکلی هم نبود. به توصیه دکترش با خیال راحت هر وقت لازم بود میشستیمش و اتفاقا چون تند تند شسته میشد احتمال عفونت هم کمتر میشد.

امیدوارم تونسته باشم کمک کنم. باز اگه سوالی داشتی در خدمتم
مامان شیوا
28 تیر 92 13:33
سلام مامان بهار عزیز
عزیزم لطفا راهنماییم کن
شما پسر گلتو چند وقتش بود که ختنه کردی پسر من هشت سالشه هنوز ختنه اش نکردیم یعنی خودمون امروز فردا میکردیم حالا نمیدونم چطور راضیش کنم ببریمش برای ختنه چون میدونم وقتی بفهمه دیگه نمیشه نگهش داشت تو مطب یا حتی لباسشو در آورد شما اگه تجریه ای داری به من منتقل کن ممنون میشم
پسر عزیزتو ببوس



.
3 اسفند 94 14:52
ختنه سوران منظورت بود نوشتی ختنه سروری