آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

آردا و توله ببر!

1392/7/15 2:36
نویسنده : مامان بهارک
3,393 بازدید
اشتراک گذاری

بله...

اصلا هم فتو شاپ نیست! آردا داره یه دونه ببر رو ناز میکنه

جمعه شب (12 مهر) برای اولین بار آردا رفت سیرک ببینه

کلی ذوق کرد و خوشش اومد و چنان از ته دل تشویق میکرد که تعجب کرده بودیم

این هم یه عکس دیگه کنار ببر گرامی که فکر نکنم حتی خودش هر روزی باورش بشه  اینقدر خوشحال بوده از مجاورت با یه بــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــر!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان یکتا و تینا
15 مهر 92 8:44
این گل پسر ما خودش هم دل شیر داره
مامان ماهان
15 مهر 92 9:19
تبريك امروز وبلاگ پر بازديد بوديد
نیایش مامان نیکان
15 مهر 92 18:55
ماشالا به این پسر نترس. بهارک جون من بودم می ترسیدم اجازه بدم نیکان بره پیش ببر !!
الهه
18 مهر 92 1:32
خوب مامانش پسرتون خودش بچه شیره معلومه که نمیترسه
خیلی عکس یادگاری خوبی شده براش
راستی میگم که با توجه به اینکه اینجا ایران است راستش منم جرات نمی کنم بذارم بچه نزدیک این حیوون بشه. خدا نکرده دور از آردا جان کار یه دفعه میشه.


الهه جون اون موقع من هم شیر شده بودم ظاهرا
راست میگی..... نمیدونم چرا جو گیر شد!
والا فکر کنم اون ببر عین بچه گربه آروم دراز کشیده بود من هم باورم شد بی خطره
مامان کاوه
21 مهر 92 11:31
چرااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نترسیدی ببره برگرده خدایی نکرده بخوردش؟ اینهمه فیلم مستند ندیدی شیر و ببرا صاحب خودشونم رحم نمیکنن

چه ذوقی میکنه شیطون


نـــــــــــــــــــگــــــــــو
سعیده ، مامان هومان
22 مهر 92 22:59
عزیزم آفرین به شما پسر شجاع و ناز نازی /بهارک جون من عکسشو دیدم غش کردم ...آفرین به شما مامان پر دل و جرات که راه کشف و شناخت دنیای اطراف رو برای آردا جون باز گذاشتید
شورت اموزشی می خواهید
26 مهر 92 12:59
فروش شورت های آموزشی کودک (پوشک اموزشی شورت آموزشی کودک چیست؟ (پوشک اموزشی) هرگاه بخواهید به کودک آموزش دهید موقع دستشویی به شما اطلاع دهد می توان از این پوشکهای آموزشی استفاده کرد از مزایای این پوشک این است که اگر کودک دستشوی خود را اعلام نکرد به هیچ عنوان نم پس نمی دهد و همچنین قابل شستشو و استفاده مجدد است یکی از روشهای اموزش کودک عکسهای روی پوشک وقتی کودک ادرار میکنه کم کم محو میشه و مادر می تواند بگه به کودکش که ببین ...این عکس دوستاته ...اسمشون چیه و ... بعد بگه که دوستات دوست ندارند تو توی این شورته جیش کنی اگه جیش کنی کم کم میروند . تو که دوست نداری دوستات بروند جای دیگه ...دوست داری؟ من فکر میکنم که خیلی راحت می تونی بچه را از پوشک پوشیدن با کمک این پوشکها معاف کنیم فروش به صورت کلی و جزعی و ارسال به تمام نقاط کشور پوشک آموزشی مارک چیکو (اصل) 0937-6636021 bazargani.iranexport@gmail.com
مهسا (مامان هستی)
28 مهر 92 14:42
واااااااااااای افریییین به این پسر شجاااااااااع
مامان پینار
1 آبان 92 12:00
افریننننننن چه شجاعععععععععع . ماشالله.
مامان شاهزاده کوچولو
25 آذر 92 1:56
ba in riski k shoma kardi hichi nagam behtare alan khobin? salemin? kamelin? y bakhshayi ro chek kardin babre nakhorde bashe!