آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

17 ماهگی

1392/7/2 1:13
نویسنده : مامان بهارک
1,781 بازدید
اشتراک گذاری

یه ماه دیگه گذشت، من هی دارم بزرگ میشم و شیطونتر! البته تازگیها یاد گرفتم برای بعضی کارهام اجازه میگیرم و خیلی از درخواستهام رو میتونم به زبون بیارم. به مامان تو کارهای خونه و جمع کردن ریخت و پاشهام و به بابام تو حمل وسایل کمک میکنم. روزی 650 بار میام میگم "ماسین" "بازی" "باطی" "ور" یعنی اینکه ماشینم رو بیار بازی کنم و باطری هم فراموش نشه که توش بذارید. اسم اعضای بدن رو هم به خوبی تلفظ میکنم. تا چند وقت پیش با بچه ها فارسی و با بزرگترها ترکی حرف میزدم، از وقتی کلاسمون تعطیل شده کلا زدم کانال دو و ترکی حرف میزنم. این روزها داریم میریم کارگاه مادر و کودک "اردیبهشت" که به زودی عکس هاش رو میذاریم.

یکی از کلماتی که ساعتها موجبات خنده مامان و بابا رو فراهم کرد "ماماغا" بود البته با اشاره به "قایی" یا همون قاپی یعنی "در" . منظورم این بود که بریم "دولانماغا" یعنی گردش

این هم یه عکس خوشگل تو پارک لاله

پیانیست بزرگ

کشف محموله بزرگ قند در پی قایم شدن قندانها توسط مامان

زندگی رنگی

روزی روزگای موهای من انقدر بلند شد که شدم دخمل مامان

و همون روز طی عملیاتی ضربتی به آرایشگاه رفتم

بعد کوتاهی مو با چشمهای ورقلمبیده

این هم یه گوشه ای از تفریح بعد از آرایشگاه

ترتیب تلفن و مودم و سیم و کابل رو دادم، حالا یکی بیاد منو بیاره بیرون

عشق چیپس و ماست

وای که چقدر ذوق کرده بودم تو اون "ماسین"

میخوام عروسک عمه رو رو پام بخوابونم

لالالالا

یه عکس خوشگل

کار با کامپیوتر مثل آدم بزرگها

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سعیده ، مامان هومان
3 مهر 92 0:04
ای جان شیرین زبون ، ایشاله همیشه موجب خندۀ عاشقانه مامان وبابات باشی عکستم خیلیییییییییییییییییی قشنگه منتظره عکسای کارگاه هم هستیم
الهه
4 مهر 92 1:03
پسر خوشگل ،ددری ،پیانو زن ، قند خور ،نقاش ، دخمل مخملی مامانش، مو خوشگل، شیطون و خرابکار ،ماست و چیپس خور، ماسین باز ،نی نی لالا کن ، مهندس کامپیوتر! آخه چی صدا کنم تو رو ، تو که از گل بهتری؟! الهی بگردمت عزیزم. دلم برات تنگ شده. خدا حفظش کنه این عسل رو. خدا برای مامان بابای پر تلاشش حفظش کنه الهی. خانم خسته نباشی با این دسته گلی که داری پرورش میدی.


ممنونم الهه جون
شما همیشه به ما لطف دارید
مامان پینار
4 مهر 92 17:30
قربونت برم خاله که تو مثل پینار آتیش میسوزونی هااااااااااا
مامان کاوه
5 مهر 92 12:18
سلام مامان اردا خوبی سلامتی مرسی که همیشه به ما سر میزنی ما که بی وفا شدیم رفت مرسی بابت توضیحاتت در مورد نقاشی آخه من بچه اولو و بی تجربه راستی تو پست بعدیم یه سوال دارم ازت خصوصی لطفا اگه چیزی بلدی برام توضیح بده پسر نازتم بوس کن خیلی خوش عکسه من چشام شور نیستاااااااااااا
صبا مامان هومان
6 مهر 92 17:23
عزیز دل خاله قربونت بشم ماشالا

وااااااااااااای بهار من که همش اردا رو میبینم فکر میکنم هومان داره اون کارا رو میکنه وای خیلی شبیه همن انگاری شاید تو عکس نشون نده اما من خدایی هر وقت میبینم انگار دارم به هومان نگاه میکنم


ممنون صبا جان
شما چرا آپ نمیکنی ببینیم هومان جون رو؟
راحله
12 مهر 92 10:00
ای جووووووووووووووونه دلمممممممممم با اون حرف زدن قشنگت که دل خاله رو بردی دخملی هم بهت میادا از بس که خوشکلی
نیایش مامان نیکان
12 مهر 92 11:49
سلام ماشالا به این گل پسر که اینقدر شیطون شده . خسته نباشی بهارک جون با این پسر بلا. ایشالا به شادی و سلامتی باشه همیشه. مرسی که به ما هم سر می زنی