آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

آردا خودش سرپا میشه

1391/7/20 19:29
نویسنده : مامان بهارک
1,614 بازدید
اشتراک گذاری

آردا پنج ماه و نیمه که شد تونست خودش سرپا بایسته، از طرفی با سرعت برق و باد چهار دست و پا میره.

 

در ادامه ببینید: "یک روز با آردا"

 

بشینید براتون تعریف کنم که در طول روز چطوری مامانم رو دنبال خودم میکشونم

صبحانه: فقط خودم میخوام بخورم، خیلی شیک و تمیز!

حالا اگه میتونی بیا منو بگیر

آردااااااااااااااااا اینجا چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان بیا ببین چند کیلو شدم؟ تپل شدم؟

میخوام یه خورده مطالعه کنم

خوب، حالا نوبت کتابهای طبقه دومه

من عاشق این نی نی ام که همش تو آشپزخونه ست و به من زل میزنه

مامان کمک نمیخوای من برم دیگه؟

تا مامان بیاد خودم یه خورده از ناهارم بخورم

وقتی میری با چشم تر... هرچی دلت میخواد ببر...گیتارو با خوذت نبر

عصر هم با بابام بازی های مدرن انجام میدم و مامانم استراحت میکنه

بالاخره نقشه های فرارم رو عملی میکنم

هــــــــــــی مامان! یا میای یا من میام

بعدش هم لالا........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

درنا(مامان محمد رهام)
2 آبان 91 7:40
الهى بگردم اىن عشخو خيلى بامزه نوشتى کلى خنديدم
مامان اریا
2 آبان 91 9:12
سلام این جیگر ناز رو ببوس که ماشالا در 6 ماهگی این کارا رو انجام میده
مامان پینار
2 آبان 91 12:58
ماشاالله به این پسر زرنگ . و خسته نباشید خدمت مادر گرامی
مامان حسین کوچولو
3 آبان 91 1:21
ماشالا به این پسر زرنگ و شیطون.وب پسرتو لینک میکنم
راحله
3 آبان 91 7:38
وای خداااااااااااااااااااااا چقدر خندیدمخیلی باحااااااااااااااااااااااااااااااال بوووود! اونجا که رفتی تو جعبه کارتون خیلی محشره! عشقههههههههههههه!یعنی داری کیف میکنی ها! الهی قربونت برم