آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

این روزها...

1391/7/14 22:28
نویسنده : مامان بهارک
2,772 بازدید
اشتراک گذاری

آردا حسابی شیطون و فعال شده... و البته کلی هم ددری!

 

آقای خوشتیپ و خوش اخلاق

 

یه وقت یادتون نره همه عکسها رو ببینید...

تفریحات سالم و کم خرج

پیانو سوار

این نی برای این بادکنک زیادی بلنده به نظرمیول

 بابا مانکن.... بابا angry bird....

بعد از غذا خوردن و ریخت و پاش و شست و شو......... فرار از لباس پوشیدن!

بدون شرح!

مگه چیه؟؟؟ چند تا کیسه فریزره خوووووو..... نمیخوام چیزی بسته بندی کنی، همش مال خودمه!

کنکاش تو کمد سی دی ها!!! من موندم کی اونجا کشف شده؟؟؟؟؟؟

خوب این هم یه مدل دیگه

پوشک 40 هزار تومن؟؟؟؟؟؟

نذاشتی مامان یه هنر در کنه از خودش! حمله به شمع و ..........

این هم تنها عکسی که با شمع گرفتیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله فیروزه
14 مهر 91 10:13
آردا مثل همیشه با نمک و شاگرد اول تو همه کارها...چشم نخوری عزیزم..هزار ماشاالله پوشک 40 هزار تومنی هم اصلا تعجب نداره عزیزم...چون قراره همین روزها به 70 هزارتومن هم برسه! پس راحت جیش کن توش
مامی آوید
14 مهر 91 18:23
ماشالا به آردا جون...چقدر نمکی و بامزه شده پسملمون...عکساش خیلی نازن...خصوصا اون عکس بدون شرح که عاشقش شدم من...من و دخملم عکسارو با هم نگاه کردیم... اسپند یادت نره
شیوا
14 مهر 91 22:13
ماشالله به این پسرزرنگوخوش تیپ ومامان خوبش
مامان الناز کوچولو
15 مهر 91 0:34
ماشاالله به آراد زرنگ و باهوش و خوشگل جیگر نفس! خدا حفظش کنه واست
سپیده
15 مهر 91 15:20
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com
گلفام
16 مهر 91 15:49
عزیزمی اشکال نداره جیش کن رو پولا بره پی کارش
احسانه
17 مهر 91 13:16
هزار ماشالا به آردای عزیزم. زرنگ ، باهوش و فعال. ایشالا زیر سایه ی پدر و مادر زنده باشی گلم. بوووووووس از طرف خاله احسانه و زهرا
سمانه (مامی آرشام)
19 مهر 91 13:58
عزیز دلم چه ماه شده بخورمش این پسر ماه را . بابا بهارکی اسپند یادت نره حتما دود کن و من مه دود میکنم اسم همه دوستای آرشام را هم میگم اما تو جدا دود کن یادت نره
مامان آرینا موفرفری
22 مهر 91 9:42
بوس برای خوش تیپ خاله
مامان کاوه
23 مهر 91 12:40
بابا انگری بررررررررررررررد پیانیست ههههههه
راحله
23 مهر 91 21:23
جوووووووووووووونم چه عکسهای قشنگی دست مامان گلت درد نکنهبابا چه هنرمندی هستی تو بهارک جووووووونعکس با شمعت خیلی قشنگه اونجا که اردا جووونم داره پاهاشو میخوره که دیگه آخرشهههههههههه اگه دم دستم بود یه گاز گنده از لپهاش میگرفتم
نازنین بانو
25 مهر 91 13:53
ووی چه دختر کشی شده این پسر ماشالههههه ههههههه الان میگه خاله چشاتو دریش کننن
مامان آیدین
30 مهر 91 1:54
ماشاالله نی نی تون خیلی نازه از طرف من ببوسینش
سپیده مامان درسا
1 آبان 91 22:52
سلام مامان آردا جون من تازه با وبتون آشنا شدم چه پسر نازیه این کوچولو خوشحال میشم منم از امروز باشم یکی از دوستان شما
سپیده مامان درسا
1 آبان 91 22:59
www.nafasezendegi.blogsky.com