آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

سه ماه هم گذشت!

1391/5/3 19:23
نویسنده : مامان بهارک
1,586 بازدید
اشتراک گذاری

کارهایی که تو ماه گذشته کردی زیاد بودند و بزرگ، همینکه غلت زدی، یه کوچولو سینه خیز رفتی عالی بود و الان دیگه حسابی فرز هم شدی.

بعضی وقتها کتاب تقویت هوش 3-6 بئاتریس میلتر رو میدیدی که هر دفعه، بدون استثناء، به صفحه چهار که میرسیدیم شروع میکردی به خنده... بلند بلند!!! خیلی دوست دارم ببینم چی میدیدی اونجا غیر از چند تا شکل قروقاطی. از اونها نتونستم عکس بگیرم ولی به زودی یه لحظه شکار میکنم.

گاهی هم میشینی روبروی تلوزیون، روی تاب یا مبل و نگاه میکنی، به نظر میاد همیشه خوشت نمیاد از تلوزیون، چون زود رو برمیگردونی و مامان رو صدا میکنی.

از مهمترین تفریحات طول روزت هم اینه که مامان دلقک بشه و تو بزنی زیر خنده... بلند بلند... با جیغ و ذوق! طوریکه ته گلوت دیده بشهخنده

 

یه عالمه عکس در ادامه مطلب.......

فقط میخوام نگاه کنم... همین!

مامان که جو گیر میشه...

وای که چقدر باید درس بخونم!

چی میگی بابا من نمی فهمم؟ فارسی بگو لطفا!

دنیای کوچیک من

موندم... آخه یکی نیست بگه چرا اینقدر جلوی من غذاهای رنگارنگ میخورید. زبون ندارم که بگم... آویزون شدن آب دهنم رو هم نمیبینید؟!!!

چیه؟ الان منتظر شیرین کاری هستین؟؟ تموم شد.. بریم بخوابیم

خسته ام من...... خسته ام من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)