آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

چند تا عکس تا یک ماهگی

1391/4/8 1:14
نویسنده : مامان بهارک
1,410 بازدید
اشتراک گذاری

مامان خوشخواب، بابا خوشخواب... پس چی ؟ فکر کردین که چی؟ من هم خوشخواااااب....

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب....

ژیلت نه، خیلی بی کلاسه... شیور براون بگیرم یا فیلیپس؟ با این همه مو چیکار کنم آخه؟؟

نگیر آقا.... عکس نگیر.... نمیذارید آدم یه ساعت راحت بخوابه!

کله گنده دارم... چشم قلمبه دارم....

هــــی ... فردا میریم ارومیه... خسته میشم، کوفته میشم، بابا هم که نمیاد... هـــِ

راحت شدی؟ راحت شدی مامان که پستونکی شدم؟ حالا چطوری می خوام ترک کنم؟

انقدر شیر میخورم تا بترکم و همش رو بالا بیارم... مگه چیه؟ مامان تو چرا گریه میکنی حالا؟ من این شکلی بشم میخندی؟؟ بخند... بخند... آهان

کی بود... کی بود... من نبودم!

همه چی آرومــــــــــــه ... من چقدر خوشبختم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)