آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

پا تو کفش بزرگترها کردن!

1392/5/14 2:34
نویسنده : مامان بهارک
1,499 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که آردا دوست داره کارهای مامان و بابا رو تقلید کنه ولی الان انقدر با جزئیات اینکار رو انجام میده که باعث خنده همه میشه. مثلا نه تنها عینک بابا رو به چشم میزنه، گاهی به شیشه هاش هو میکنه و با دستمال پاکشون میکنه زبان

خلاصه که آردا حسابی پا تو کفش بزرگترها  میذاره نیشخند (مخصوصا باباش)

یه عالمه عکس خوشگل و خوشمزه هم این پایین هست

تازه تمام کارهای شخصیم رو هم خودم انجام میدم دروغگو

باز هم نمودی از پا تو کفش بزرگترها کردن

کلاغ، پر!... گنجشک، پر!... آردا، پر!

بـــابـــا کـــــــــــــــــــرم، دوستت دارم

دوتا عکس از مراسم رمضان تو پارک لاله که ما هم اشتباهی بر خوردیم

یعنی میشه من هم اون کیک رو دستکاری کنم؟؟؟

آخ جون! من هم اجازه دارم ناخنک بزنم

این هم امیر پاشا و پارسا، وروجکهای فامیل بابا

درسته که نصف نه... یک چهارمتون هستم، ولی حالتون میگیرم .... نیشگون رو دارید؟

میرم مدرسه... میرم مدرسه... جیبهام پر از فندق و پسته...

وای! دستگیر شدم

کی بود کی بود، من نبودم! نمیبینی چه خونسردم

الان دقیقا داری چیکار میکنی؟ خوابیدی؟ غذا میخوری؟ قایم شدی؟

بپر بپر و غذا خوردن!!!!

احتمالا ادامه ناهار

این هم لم بعد از ناهار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان مهدي جون و محمد طاها
14 مرداد 92 22:06
بروفسور ارداعكس اخريتم خيلي باحاله
الهه
15 مرداد 92 2:57
قربونت بشم عجله نکن خاله جون، پسر طلا

انقدر زود بزرگ میشی و باید کفشات رو ور بکشی و بری دنبال کار و زندگی

عکسها یکی از یکی قشنگتر، اصلا کدوم رو بگم کدوم بمونه!!

مامان بهارک هم که یه ژورنال خوشگل از شیرین کاریها و لحظه های آردا جونش درست میکنه همیشه که ما لذت ببریم از دیدنش.

میبینم که تو همه خونه ها همین بساطه !یعنی برای یه وعده غذا خوردن این وروجکها ما باید خونه تکونی کنیم!









الهه جون با تکوندن به جایی نمیرسیم، خونه ما که لازمه شیلنک بگیریم و بشوریمش

مریم مامان ارشیا
16 مرداد 92 0:31
عکسات خیلی بامزه بود
وای بهارک اگه هربار اینطوری به آردا غذا بدی که ماهی یه بار باید خونه تکونی کنی


عزیزم ما هفته ای یکبار خونه تکونی میکنیم خخخخخخ
سعیده ، مامان هومان
29 مرداد 92 13:57
وایییییییییییییی عاشقتم آردا با این شیرین کاریات
مامان رقیه
10 شهریور 92 12:33
سلام خیلی عکسای اراد قشنگه ماشاالله لباساشو چه طور میشوری لکش در میره؟



با لکه بر kosla
مریم
17 شهریور 92 17:15
عکس اولیه خیلی بامزه افتاده خیلی دوست داشتنیه