آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

به من رای میدی؟؟؟

1392/4/12 17:15
نویسنده : مامان بهارک
1,841 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز، میشه همگی، خانوادگی، با هر چند خطی که دارید، کد 420 رو به شماره 20008080200 بفرستید. اگه عکسم رای بیاره برام یه یادگاری خوشگل میشه.

موضوع مسابقه نی نی شکمو هست که این عکس انتخاب و تایید شده.

 

چند تا عکس جدید از تلاشهای مامان برای گرفتن عکس با موضوع نی نی شکمو...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامي محمد طاها و مهدي
12 تیر 92 18:13
من بهت راي ميدم ايشالله اول شي


ممنون از لطفت عزیزم
mohamad zahedi
14 تیر 92 20:18
من قول ده رای رو میدم و امیدوارم اول شی، البته اگه یه احمدی دیگه ظهور نکنه..!
mohamad zahedi
14 تیر 92 20:39
من قول ده رای رو میدم و امیدوارم اول شی، البته اگه یه احمدی دیگه ظهور نکنه..!


ممنون پسر عمو
الينا
16 تیر 92 9:20
منم راي دادم بهت آردا جون...ضمنا انقدر خوشمزه ماكاروني ميخوري كه به مامانم گفتم برام درست كنه!


ممنون الینا جون
من که میدونم مامان شما کدبانوی تمام عیاره حتما یه ماکارونی خوشمزه میپزه برات
مامان فتانه
18 تیر 92 1:33
نوش جانت خیلی عکسا ناز شدن ما به کوچولوتون رای میدیم شما هم دخمل گل رو فراموش نکنین
الهه
19 تیر 92 1:35
بهارک جان من هم با همه خطهای موجود در خانه منهای یکی (چون احساس وظیفه شرعی میکنم به یه نفر دیگه هم حد اقل یه رای باید بدم! ) به آردا رای میدم
فقط جسارتا اون عکساییش که ماکارونی میخورد بامزه تر و شکمویی تر نبودن؟!


ممنون الهه جون
راستش میخواستم کیفیت عکس هم خوب باشه و اون عکس بیشتر ویژگیهایی که میخواستم رو داره فقط خیلی خیلی خوشمزه نیست
الهه
19 تیر 92 1:38
راستی منظورم عکسای ماکارونی خوری قدیمیش بود ها البته عکسهای تلاش مامان هم عالی از کار در آمدند. خسته نباشید
الهه
29 تیر 92 13:46
مامانش پسرتون صفحه اول نی نی وبلاگه از دیروز و ما کلی عشق میکنیم اونجا هم میبینیمش!


بله الهه جون
چند وقت پیش رزرو کرده بودیم و تازه گذاشتن عکسش رو
ممنون از لطفتون
مامي محمد طاها و مهدي
30 تیر 92 1:22
تازشم تو ني نسي سايتم هستي
پشیمون نمیشی- قول میدم
30 تیر 92 15:25
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22159
میلاد
2 مرداد 92 1:30
قشنگه


ممنون