آرداآردا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

آلبوم عکس و خاطرات آردا

آردا در 14 ماهگی

1392/4/1 0:05
نویسنده : مامان بهارک
1,372 بازدید
اشتراک گذاری

دو ماه از تولد آردا گذشت ولی با کلی تحول

الان دیگه آردا کامل میتونه درخواستهاش رو بگه، شاید نتونه تمام کلمات رو بگه ولی با اشاره و حرکات کاملا میفهمونه که چی میخواد و کجا میخواد بره یا چی بخوره و با کی کار داره.

تلفن رو میگیره دستش و دورخونه میچرخه و یه چیزهایی میگه که مثلا داره حرف میزنه، تمام اعضای صورت و بدنش رو میشناسه و اعضای صورت دیگران رو هم نشون میده.

یاد گرفته دست بده و ناز کنه و تو بغل بپره و بوس بده و خودش رو لوس کنه و .........

چند روز قبل هم با کلی ماجرا برای اولین بار رفت آرایشگاه و موهاش رو مردانه کوتاه کرد

چند تا عکس خوشگل تا 14 ماهگی آردا

اعماق پارک ملت

آردای بلال خور

و البته آردا دیزی خور

جریان ساحل دریاچه خشک شده ارومیه چه کرده با موهای آردا

"بند" ارومیه

باز هم "بند"

خواب بعد از ظهر تو چادر

الان پدر عینکت رو در میارم آقا آتیلا

و باز هم آردا در حال ویران کردن خونه مامان بزرگ

کیک تولد مامان هم خوردن داره

واااااااای که چه خوشمزه ست

 

بعد از کوتاه کردن مو:

 

آخه برای بستنی هم آدم گریه میکنه؟؟؟ اون هم بستنی لواااااااااااشک

چه کتیم که مثل مامانت عاشق لواشکی

این هم از خوشحالی آردا تو جشن پیروزیهای اخیر

آب بازی تو عروسی

چرا نمیذارید من بپرم تو این آب؟؟؟؟؟؟

اصلا من میرم تو افق محو بشم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

سعیده ، مامان هومان
1 تیر 92 0:51
عزیزم آردا جونم خیلییییییییی دوست داااارم بهارک جون مرسی که عکسای جدید گذاشتی دلم براش تنگ شده بود. به وبلاگ هومان منم سری بزنید[خجالت
مریم
1 تیر 92 1:07
آخی نازیییییییییییی ماشالا آقا آردا واسه خودش مردی شده ها
بهارک جون همین روزا دیگه باید عروس بیاری واسه این آقای کت شلواری


عمرا اگه زن بگیرم برای آردا
درنا(مامان محمدرهام)
1 تیر 92 1:39
واااى بهارک جان موهاش که کوتاه کردى چقدر شبىه خودت شده
مامان کاوه
1 تیر 92 3:35
سلام داداش کوچولو کی بزرگ شدی ما نفهمیدیم مرسی بهارک جون بهمون سر میزنی من اصلا اینقدر درگیر کردم خودمو الکی که نمیدونم
راحله
1 تیر 92 8:49
به به چه پست پر باری بود کلی لذت بردم بهارک جونم تولدت مبارک عزیزمممممممم الهی همیشه سایه ات بالا سر اقا اردای نازنین باشه همیشه به عروسی و گردش تیپ عروسیش خیییلی دختر کشه ها انشالله کت و شلوار دامادی تنش کنی بند ارومیه هم خیلی زیبا بود عکساش اردا رو ببوس
احسانه ( مامان زهرا )
1 تیر 92 14:48
عزیزم کت شلوارش رو ببین. خوش تیپ ببوس این پسر شیطون بلات رو
شقایق مامان دانیال
2 تیر 92 1:34
چه کیفی کردم با وبلاگ آردا جیگره بهارک جون خدا حفظش کنه گل پسرتو هزار ماشاله . خوشحال میشم به وبلاگ پسر کوچول منم سر بزنید با اجازه شمارو لینک کردیم
فيروزه
2 تیر 92 9:04
14 ماهگي و تولد مامان بهارك مباركككككك

اميدوارم هميشه به گردش و تفريح و عروسي و كيك خوري و بستني خوري و كلا خوشي؛ اموراتت بگذره آردا جونم


مرسی عزیزم
نیایش مامان نیکان
2 تیر 92 16:24
ای جان به این پسر خوش تیپ!
همیشه شاد باشی عزیز دلم
بهارک جون تولدت مبارک ایشالا صد سال برای آردای گلمون مادری کنی


ممنون عزیزم
مرجان مامان اران
2 تیر 92 23:02
ای جانمممم فدات شم خوشگلم عاشقتمم هزار ماشالا به زرنگیو باهوشیت خوشگلم
الهه
3 تیر 92 0:33
مثل همیشه زیبا و عالی
ماه و دوست داشتنی
الهی اشک بچه تو عکس معلومه
واقعا برای بستنی گریه کرد؟ آخی


دقیقا!
خودش آورد چون فکر نمیکردم بخوره، ازش گرفتم، شروتع کرد به لگد زدن در یخچل و گریه کردن. من هم دادم بهش و با لذت همه رو خورد
الهه
3 تیر 92 0:34
خانوم جریانه این جریان ساحل خشک شده چیه؟! چی کار کرده موهای پسر طلامون رو؟!
ضمنا عکس آبگوشت خوری رو عشق است!
داماد بشه الهی این ماه پسر


باد ساحل موهای آردا رو کاملا سیخ کرده که تو عکس مشخصه انقدر شدید بود که داشت خودمون رو هم میبرد
طاهره مامان محمد طاها
5 تیر 92 0:47
سلام اردا جونم من تقريبا هر روز به وبلاگت سر ميزنم اخه من عاشقتم راستي بهاره خانم خودتون و بلاگو ساختين اخه من هر كار ميكنم نميشه دوست دارم منم براي محمد طاها و مهدي درست كنم ميشه كمكم كنيد البته اگه خودتون ساختيد ممنون


خیلی ممنون که به ما سرمیزنید
بله عزیزم خودم ساختم، هر سوالی داشتید در خدمتم، امیدوارم بتونم کمکتون کنم
مامان پینار
5 تیر 92 16:03
کت شلوارو!!! مرد کوچک
مامان پینار
8 تیر 92 18:06
سلام دوستم به یه بازی وبلاگی دعوتت کردم خوشحال میشم شرکت کنی. سوالا تو وبلاگم هست.(بازی وبلاگی شماره 2)
مرضیه مامان آنیتا
10 تیر 92 9:25
چه عجب بالاخره آپ کردید!!! ماشاالله چه بزرگ شدی آردا خان. چه پسر هنرمندی.مدرسه خوش می گذره؟! به وب ما هم سر بزنید بهارک خانم. خوشحال می شیم.بوس
طاهره
10 تیر 92 11:09
سلام بهارك جان مشكل من در نام كاربري است mohammad taha رو كه مينويسم چك كه ميكنه مينويسه نام كاربري دامنه مورد نظر ازاد است ببخشيد


آزاد است یا نیست؟
اگه آزاد است که مشکلی نیست بقیه کارها رو بکن
ولی اگه آزاد نیست معنیش اینه که این اسم رو قبلا کسی برای وبلاگش گذاشته، شما باید اسم دیگه ای بذارید. مثلا تاریخ تولدmohammadtaha91 یا فامیلیش رو هم در ادامه اش بنویسید به فرض فامیلیش رضایی هست: mohammadtaharezayi
در ضمن mohammdadtaha رو باید پیوسته بنویسید، به شکلی که من نوشتم نه اینکه جدا جدا.
طاهره
10 تیر 92 17:05
خيلي ممنون موفق شدم
مامان پارسا
11 تیر 92 2:22
وای خوشتیپ چه کت و شلواری
مينا مامي سام
30 تیر 92 19:00
اي جونم به اين پسر بلااااا به وبلاگ سام هم سر بزن. راستي پسرامون تقريباً همسنن. البته اردا يك ماه بزرگتره. خوشحال ميشم تو وبلاگم ببينمتون.
صبا خاله ی آیسا
4 شهریور 92 17:24
سلام گلم ووویی من عاشق این عکستم چقد خوشتیپ من شمارو با افتخار لینک میکنم اگه مایل بودید شماهم مارولینک کنید تابیشتر به هم سر بزنیم
مریم مامان امیر مهدی
10 شهریور 92 15:22
بهارک جون ممنون از عکسهای فوق العاده ای که گذاشتی.